Sandra - Colins mamma

YEES

Kategori: Familjeliv



Soffan har nu kommit och jag sitter i den och njuter. Imorse när jag hade vaknat la sig Crille han hade varit vaken hela natten och tittat på OS. Colin var vaken jag sprang runt försökte klä på mig och äta frukost. Sen blev han hungrig. Vägrade tutte så läkte nappflaskan från botten, mjölk överallt jag han inte ens gå på toa liksom för han vela inte ligga själv. PANIK klockan var 5 i 11 och soffan hade inte kommit. Skulle vara på bvc 11.15 kom 5 min sent och jag fick väcka Crille så han tog emot soffan. Jätte fin. Bild kommer senare hann inte ta nu. Sen har vi bara kollat bröllopsfotografen och nu ska vi äta  kyckling, ris och curry. Blir en lugn dag.

Kommentarer

  • SYSTER säger:

    Världens finaste pojk! Håller du på att göra om bloggen? :)

    2010-02-25 | 19:02:01
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: