Sandra - Colins mamma

6 dagars övertid

Kategori: Familjeliv

som tjockis och det känns verkligen. Man har inte lust med någonting. Imorse ringde mormor. Träffade henne och fia i stan en sväng sen när jag kom hem ringde min farmor och farfar så jag gick dit och fikade med. Vi bor ju grannar så det var enkelt.

Därför har det varit dålig uppdatering idag. Jag har varit ute och ränt samtidigt som att man känner sig inte motiverad till någonting. Imorgon ska jag ringa om tid till ultraljud och då ska dom bestämma tid för igångsättning. Skönt att det händer något någongång iallafall. Är sjukt trött på att bara gå och gå. Det känns ju inget heller.

Ville har varit klen idag. Jag vaknade av att hans mage kurrade imorse. Han sov, hade bäddat ner sig mitt emellan oss och låg med huvudet på kudden och kroppen under täcker. Han har knappt ätit bara lite nu på sentimmarna. Han sover och är slö. Kanske börjar bli förkyld. Vår knähund.

Har gjort två jätte fina armband idag. Ett i silver och ett i läder. :) Ska ta på mig armbandet fia gjorde till mig i julklapp då kanske bebisen kommer för det var ett turarmand till mig och bebisen.

Nu ska jag diska. Sen ska jag krypa ner och läsa bok. Hoppas att jag inte blir hungrig när Christian kommer hem och ska äta mackor för det behöver verkligen inte min ballongkropp just nu.

natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: