Sandra - Colins mamma

Bebisabstinens!

Kategori: Familjeliv

Nu har jag ringt och fått tid till UL på måndag eftermiddag. Kul då vem vill vänta tills dess plus att jag vill helst ha kommit hem från BB då. Supertråkigt känns jätte långt borta. Sen har jag ätit gurka för jag väntar på att smöret ska bli mjukt.

Igår gjorde jag lite mer smycken så jag ska gå ner till stan så pappa får dela ut dem. Sen ska jag göra ingenting och efter det vänta lite sen kanske äta sen göra igenting.

Har inget viktigt att göra. Kanske tar upp vagnen och pumpar däcken. Ska försöka få iväg Christian på bio kanske. Jag vill ju gärna se snabba cash och har vi chansen att göra nåt sånt ikväll kanske vi ska ta den. Det kan ju dröja tills det är bara vi och att det faktist är enkelt att gå ut trotts att vi har en lång kö med barnvakter.

Har iallafall sovit massor med skönt inatt. Nu kan jag inte skriva mer för Ville ligger och piper vid sovrumsdörren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: