Sandra - Colins mamma

BEFRIA MIG

Kategori: Familjeliv

Nu är jag jätte trött på att vara tjock. Speciellt på övertid. Allt jag äter bara rinner igenom. Bebisen sparkar massor och  rör runt på nätterna så jag inte kan sova sen ligger den och sover hela dagarna. Jag är hungrig jämt, jag är tjock, trött, har sånna sendrag så jag liksom fastnar när man ska kissa typ 50 gånger om dagen. Bebisen trycker upp fötterna så man får halsbränna, ont i bröstet ( känns typ som om man ska kvävas ) Revbenen går snart av ( både i ryggen och i fram ). Täpt i näsan det är ju något man är van vid.

Det skulle vara supermysigt med en bebis nu. Det är ju inte så att jag får sova mer då men det är liksom det minsta problemet. Att den efterlängtade lilla filluren kommer ut så vi får lära känna den. Mamma och Pappa längtar. Storebror med men han kommer bli avis tror jag. Det är tur att han ter sig mer till Christian än till mig lite svårt att veta hur man ska göra med säng sittuationen. Jag kommer ihåg känslan av att se lady och luffsen ju. Jag vill ju att Ville ska känna att han får sin uppmärksamhet med. Svårt det där.

Idag har det varit ovanligt dålig uppdatering. Jag har varit ute på långis med Ville. Sen har vi ätit frukost städat lite och duschat. Sen lagade jag korv med bröd och åkte hem till Louise och Alice kom hem halv nio. Det är så skönt att komma iväg sådär:)

Imorgon ska jag hmm.. Näe jag ska inte planera för morgondagen för jag ska ju få bebis då. Eller hur?

Min syrra fia har köpt en fin kamera och tar fina bilder på mina småsyskon. Jag saknar dom allihop!!! kolla henes blogg här http://www.sofiahanden.blogg.se

Natti natti

Kommentarer

  • mikki säger:

    Desamma, känner igen mig av de du skriver.. Sover på dagarna och är vaken är härjar på nätternA.

    2010-01-17 | 11:49:57
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: