Sandra - Colins mamma

Beslutsångest

Kategori: Familjeliv

Jag trodde verkligen att bebisen skulle komma inatt eller idag eftersom jag har varit vaken halva natten. Men näe jag vaknade strax före nio så jag gick upp. Ingen värk alls nu. Iallafall är jag jätte sugen på att ladda min Ipod med musik och kanske någon ljudbok. Skulle vilja ha Aldrig fucka up eftersom jag läser ut Snabba cash snart. Ska leta på den. Den köpte jag för 2000 och tänk att man glömmer att man har sånna saker är ju perfekt om man ska ut och gå själv eller så. Jag älskar ju att lyssna på musik men det blir inte så mycket här hemma alltid någon annan stans det ska vara ljud. Men min ipod är jätte fin iallafall.



Nu ska jag kolla om Christian ska upp ur sängen han ställde klockan på nio men han har hittils bara lagt sig i fosterställning under två täcken. Hehe jag förstår honom. Han har säkert inte fått mycket sömn eftersom jag snurrat runt i sängen. Blir en promenad till stan med Vildingen men först ska jag äta frukost vill ju ha sällskap så ska hoppa i sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: