Sandra - Colins mamma

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Kategori: Familjeliv

Nej verkligen inte. Jag hade räknat med bebis för länge sen ju! Kom ut! Var hos mina kusiner en stund på eftermiddagen innan jag åkte hem. Då fick jag supergod mat köttfärssås och spagetti. Nu är vi mätta alla tre. Känns tomt att Ville inte är hemma. Han kanske kommer imorn som gör det mycket svårare om vi måste åka till förlossningen men det löser väl sig.

Ikväll ska vi bara mysa för jag orkar göra något annat idag. Jag har faktist köpt ostkrokar och ramlösa som jag ska festa till med ikväll. När bebisen kommer kan man ju inte äta hur man vill längre. Har blivit helt galen i juice med. Dricker en förpackning på två dagar. Typiskt. Men jag har läst att man kan vänja sig med sina allergier så om jag fortsätter att dricka nu kanske jag inte reagerar på citrus längre sen. Det verkar ju toppen!!

Näe ge mig en bebis nu så är jag nöjd. Ska springa ner till förrådet och prova om åkpåsen passar bra i liggdelen på vagnen så jag vet om jag behöver köpa täcke och kudde imorn. Sen har ju Christian bestämt att han ska ha en blöjhink så han ska väl få en sån med.

Hittade en bild på datorn nu som jag gillar. Det är ett vykort vi hade på jobbet när jag jobbade på Stroke / medicin i bollnäs.



Ja med den bilden önskar jag er en fortsatt trevlig kväll och så hoppas jag att jag får skriva att jag åker till förlossningen i nästa inlägg :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: