Sandra - Colins mamma

En övertidsmåndag

Kategori: Familjeliv

Ja jag går fortfarande på övertid. 4 dagar! dötrist. Idag ska jag till banken och fixa klart allt med banken så jag kan fixa den nya e-legitimationen med swedbank. Sen prata med försäkringskassan så jag vet hur jag ska fylla i allt krångel.

Christian sover. Önskar jag med kunde göra det för då går ju dagen snabbare. Vi kanske kan åka och storhandla idag tänkte jag. Vi får se. Jag har varit vaken jätte länge. Ätit frukost, duschat och varit ute med Ville. Nu är han ändå inte nöjd eftersom Chrill sover. Han ligger vid sovrumsdörrarna och piper. Han får inte gå in för då sitter han neranför och skäller. Han har börjat med någon slags trottsålder. Han lyssnar inte på något. Skiter i att reagera och sånt när man ropar. Lite tröttsamt ibland. Trodde man att man hade pli så bara drar han.

Ja nu vaknade mannen iallafall så nu börjar min dag:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: