Sandra - Colins mamma

I en annan del av köping,

Kategori: Familjeliv

Tv 4 ska sända en annan del av köping igen. Gud vad kul det hade jag nästan glömt. Det är himmla underhållande och trevligt :)



Jag gör fortfarande inget speciellt. Christian är ute han skulle panta alla julmustflaskor men försvann, han kommer väl snart. Ville ligger och snarkar i sackosäcken här bredvid han är jätte trött.

Det är roligt att ha många unika läsare här på bloggen men ibland är det vissa som hittar hit och skriver typ att jag ska skriva på deras blogg eller så skriver dom att min blogg är fin. Vist skriver man tack detsamma men hur kan man vara så desperat efter att leta läsare så att man letar på andras bloggar och skriver sådär. Jag kommer ju knappast fortsätta deras bloggar efteråt? Det är många "unga" typ 13 åringar som skriver tror dom att dom ska bli rika eller bli kändisbloggare? Njae konstigt folk. Jag skriver för att mina kompisar ska kunna läsa och för att komma ihåg lite själv vad jag gör. :P Det om detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: