Sandra - Colins mamma

I väntans tider

Kategori: Familjeliv

Gick ju till stan och tillbaka var borta en timme med Ville. Nu har vi ätit frukost nr två ska pula i mig ett äpple och dra på på mascara innan jag ska ner igen. Herre gud vad fattig jag är. Har typ inte ens råd med näsdroppar. Jaja jag ska ju ha bebis snart så då har jag inte tid med att göra av med onödiga pengar. 5000 går mina räkningar på i månaden och hoppas verkligen att det inte blir mer dom här första månaderna går nog bra sen så. Men då kanske man kan jobba något kort pass ibland. Har man rutiner så kan ju lika gärna pappan ta bebisen för han är ju hemma =)

Ja bebisen har typ gett mig två armbågar idag sen har den inte gjort mer liv för sig. FÅr se om den piggar på sig annars ringer jag och frågar om det är nå fel på den. Magen är ju liten typ krympt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: