Sandra - Colins mamma

Igångsättning?

Kategori: Familjeliv

Ja det kanske blir aktuellt eftersom bebisen inte vill komma ut på egen hand. Det ringer och smsar till Christians och min telefon massor nu. Många som vill komma och titta på bebisen för det är ju en hel vecka sen den skulle komma. Andra tycker att man är lite mindre aktiv på datorn. Självklart är det många som väntar som vi. Imorgon är det dags att ringa och bestämma tid för ultraljud. Hoppas att dom vill att den ska ut men att den mår på topp. Den rör sig ju som vanligt så jag är inte det minsta orolig för att det är något fel just på bebisen.

Annars har jag inte gjort något speciellt varit ute på ett par promenader sen latat mig. Var förbi min farmor och farfar eftersom Jessica och David skulle dit så är det kul. Jag träffar ju nästan aldrig mina syskon sen vi flyttade. Min farmor fyller år idag med GRATTIS! Hon som alla andra hade hoppats på att hon skulle vara gammelfarmor idag men ikke! Vi är ju fem generationer när bebisen kommer. Det tycker jag är roligt :)

Ville bus vår ögonsten är lite klen idag. Han har mublerat om med kuddarna här på förmiddagen men sen har han bara legat. Äter inget speciellt heller. Han piggar nog på sig. Nu ska jag lägga in dagens flumbilder på dom små här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: