Sandra - Colins mamma

Mjölkfläckar

Kategori: Familjeliv

Många mammor som ammar säger att det är svårt att hålla sig borta från mjölkfläckar. Det har jag märkt idag då tuttarna typ sprutar mjölk ibland. Men det är inte bara jag som har mjölkfläckar utan Christian har med mjölkfläckar. Det är ett tecken på att vi har väldigt delad vårdnad av Colin. :)

Idag gick jag ner på stan fikade med Annika. Såklart hade jag fått punka på ett däck när jag kom till stan. Det enda däcket som inte jag har pump till eftersom det är utbytt. Typiskt. Men min världens snällaste pappa gick och pumpade det medans jag fikade med Annika. Hon gick med mig en sväng på nian där jag också handlade mat. Efter det gick jag förbi hos farmor och farfar och hälsade på Ville. Han var väldigt fundersam och det kommer nog ta lite tid innan han accepterar Colin i sin vardag. Vi får ta det försiktigt i början. Där åt Colin lite och sen skyndade vi oss hem. Colin badade och sen kom Emil och Niklas. Vi fick en jätte fina blommor och kläder av dom tack tack :)

Efter det har jag bara pratat med Johanna och matat Colin. Pumpat lite med. Ätit lax och potatis och nu tittar vi bara lite på tv. Jag är rätt trött så man kanske lägger sig snart.



Nu får han pyjamas på sig sen kommer han nog vilja äta lite till. Min sötaste <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: