Sandra - Colins mamma

Nyårsdagen

Kategori: Familjeliv

Japp idag är det nyårsdagen och det märks. Det är liksom lugnt överallt typ eftersom de flesta partajjat. Jag vaknade nio Christians telefon ringde. Somnade om en timme åt frukost och la mig igen till halv ett. Då åt jag pannkakor. Sedan dess har Ville kommit hem och Crille har målat spegeln. Allt blir så fint med lite ny färg. Det ser lite roligt ut i barnrummet eftersom vi bara har en matta där och en byrå. Tänkte köpa saker då bebisen kommit eftersom det är roligare med färg. Ska bygga ihop sängen idag med är det tänk.

Annars ska jag göra nada idag. Christian ska laga potatisgratäng och Kyckligfilé för det bestämmde han klockan tre inatt när han åt julmat. Haha. Det ska bli supergott fast jag är rätt sugen på pizza endå. En american take away pizza. Mums. Imorn kanske.

För övrigt börjar bilderna på facebook rulla in från gårdagen. Inte världens snyggaste tex en bild på mig när jag äter remmar, värsta dubbelhakan och jättemagen ser görhungrig ut. Jag vann iallafall :D



Dom här otroligt fina rosorna fick jag av min farmor nu till nyår.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: