Sandra - Colins mamma

Stålmannen har ont i magen

Kategori: Familjeliv

Colin har fortfarande ont i magen. Det började ju igår och håller stadigt i sig. Min stackars kille. Vi har köpt magdroppar som han fått nu iallafall och har gjort kolik massage. Om han får riktig kolik så ska jag ta med honom till en tjej som gör akupunktur så kanske det hjälper. Värt att testa eftersom det sista man vill är att han lider som han gör nu på hög nivå sover inte ens liksom.

Just nu tittar vi på lets dance. Eller jag gör det Christian agerar bajsletare använder mobillampan för att leta i blöjan haha. Han är väldigt noga med att kolla blöjan. Colin ligger hos honom och smågnäller och har hicka Christian gör allt för att pappas kille inte ska ha ont. Så gulligt att se dom tillsammans. Skönt för mig att vila lite eftersom jag ammat ett dygn nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: