Sandra - Colins mamma

Streckgubbe

Kategori: Familjeliv

Christian ser ut som en streckgubbe nu när han inte tränar lägre. Han dricker sån där proteingrejjs och blandar sånt (dom som tränar vet). Men han väger bara 2 kg mer än mig nu läskigt smal. Hoppas att han börjar träna snart så han ser mänsklig ut.



Iallafall så ska jag snart gå till Johanna trevligt att göra något som fördriver tiden lite. Jobbigt att jag inte kommer i några andra kläder än leggins. Hade verkligen vela haft täckbyxor idag tur att jag har bra vinterskor. Näe nu måste jag leta på ett par sockar innan jag fryser ihjäl.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hej!

    Nu är det nära tills bäbisen kommer ut. Så spännande. :D Läser konstant i förhoppning om att det händer ngt.. men icke ;)

    Lycka till sen när allt börjar hända! :)

    2010-01-06 | 14:11:34
    Bloggadress: http://sandraheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: