Sandra - Colins mamma

Vecka 40 +3

Kategori: Familjeliv

Jag har faktist lite små känningar i ryggen och sen så är magen så spänd så jag håller på att spricka. Men det gör absolut inte ont. Men det är ett litet tecken på att den kanske kommer tidigare än att dom behöver sätta igång mig om en och en halv vecka.

Christian är med sina kompisar idag så jag åkte hem till pappa och vi gick ut och åt. Fia, jag, Jonas, Pappa och Saritha. Supergott trerätters på Lamms! När vi kom så var pappas kompis där med sina barn som är 7. Pojken spelar hockey i minitigrarna eller vad det nu heter i brynäs så dom får väl chansen att visa upp sig i pauserna i matcherna och det hade Oliver gjort. Dom satt vid bordet bakom oss så ropade pappa såhär till Oliver:
- Siktade du mellan benen?
Vi: - Men pappa! haha
Pappa: - Ojj! Siktade du med klubban?

Haha det var lite roligt. Sen när jag kom hem drog jag mig verkligen för att gå ut. Men Ville fick gå lös hela vägen ut springa och göra det han skulle i parken och sen gå tillbaka superduktig var han och snabbt gick det. Sen tog jag tag i diskberget jag skaffat mig. Det är liksom all rätt att jag ska diska eftersom jag aldrig lagar mat. Sen har jag hunnit koka nappar med. Kom på att det kanske är bra att smyga ner en i BB väskan. De gillar ju inte nappar på BB men det är min bebis som jag bestämmer om! Sen har jag skrivit upp allt som ska med som jag inte kan lägga i innan. Så nu är den komplett kan man säga. Inte för att det känns som om jag ska ta väskan och åka inom de närmsta dagarna men vem vet ?

Nu sitter jag bara och pratar med Kristin och kollar lite tv. Ska lägga mig snart och se om pappan kommer hem snart.

Näe nu vill jag ha en bebis att kramas med Ville vill ju bara vara med Christian. Helt otroligt att man kan vara så fäst vid en person. Det enda han gör är att ligga och pipa och vänta på honom.



Med det säger vi godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: