Sandra - Colins mamma

8 Juli

Kategori: Familjeliv

Ja då var det 8 juli, den längsta dagen på året. Jag fyller nämligen år imorgon. Inget jag firar speciellt mycket jag blir 21. Ojämt, jag har barn och jag har fyllt 20 flyttat hemifrån och har ett annat liv. Enligt mig slutar man fylla när man har barn eller ja iallafall inte kräver någon uppvaktning. Självklart är alla välkommna att äta tårta imorgon. Ska baka dom då eftersom vi inte får plats i kylen.

Idag blir det fix fast man igentligen vill gå och bada såklart. Inatt har jag sovit superbra. Colin har sovit från halv tolv till kvart över nio inte gnällt en enda gång. Toppen! Näe nu ska jag sätta fart och gå över till min farmor. Ville har redan sprungit över.

Kommentarer

  • nathalie - gravid vecka 36 säger:

    Vad kul att höra så gott om babynest :)

    Tycker du din son sover bättre i babynest än spjälisen? :) kram

    2010-07-08 | 11:34:54
    Bloggadress: http://nathsstep.blogg.se/
  • nathalie - gravid vecka 36 säger:

    Tack så mycket :D

    Aha vad bra :) får nog gå och köpa en imorgon eller nästa vecka :D

    kramar!

    2010-07-08 | 22:48:23
    Bloggadress: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här: