Sandra - Colins mamma

Arg

Kategori: Familjeliv

Idag är jag arg. Eller ja, inatt slog det mig vilket skitjobb jag har igentligen och har sämst betalt. Jag sliter sönder min kropp, blir slagen, spottad på och riven. Jag torkar hästlass med bajs och tar hand om folk som springer naken och skrämmer varandra medans andra som bara sitter får dubbelt så mycket.

Iallafall blev det bättre när jag fick träffa min lilla sötnöt imorse och min fina älskade. Nu ska vi åka och bada. Är också förvånad över att folk inte har tid med att ses alls. Konstigt nog har jag sambo familj och jobbar heltid och har endå tid att träffa kompisar hela tiden varje dag. Aja ska iallfall träffa Sofi någon dag i veckan :D

Kommentarer

  • Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] säger:

    Vart jobbar du?



    Hmm Linn skulle höra av sig till er sa hon. Aja, torsdag kl 6 är det som gäller iaf.

    2010-07-12 | 13:53:43
    Bloggadress: http://crazyangel.blogg.se/
  • Jonesy säger:

    Jag förstår att humöret blir bättre när du är med den där sötnosen :) Tur att man har saker som alltid gör en glad trots allt.

    2010-07-15 | 08:42:55
    Bloggadress: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: