Sandra - Colins mamma

Badtajm

Kategori: Familjeliv

Nu är vi hemma från badet och jag känner mig d ö d superont i skallen och hungrig. Ska ta av mina blöta badkläder och sen ska jag gå till affärn för att handla till middagen. Det blir tacos hos oss vilket någon av dom som jag följer via bloglovin frestade mig med igår. Vi var som sagt och badade och Colin älskar verkligen det. Snacka om att han glädjeskrek när han såg var han var när han vaknade. Nu sover han i vagnen och jag klämmer en glass. C är fortfarande kvar på badet för Emil var där.

Imorse slog det mig att jag har jag varit 21 år i en vecka. Sen kom jag på att jag har jobbat 5 nätter på en vecka altså av 7 = 2 nätter har jag sovit på en vecka. Herre gud inte konstigt att man är trött



Mitt lilla kryp <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: