Sandra - Colins mamma

Bejbis

Kategori: Familjeliv

Colin är ingen bebis längre, han är en liten pojk. Tiden går så fort. På fredag fyller jag 21 och tio dagar senare blir mitt livs gåva ett halv år. Jag njuter av varje sekund tillsammans med honom och vår familj. Vi är så perfeka. Jag är glad att jag fick Colin i år, jag tycker att det är lagom tid att skaffa barn i den här åldern. Samtidigt som man känner sig som en gammal kärring när man läser ung mamma bloggar när folk är liksom 15-17 år och får barn liksom. Colin får en gammal mamma men vad gör det. När han är 20 är jag 41 rätt ok. Jag har en bra utbildning och har jobbat fram till 1 vecka på övertiden och sen Colin var 5 veckor. Det är det som är huvudsaken att ha en trygghet i utbildningen och jobben. Det om detta. Nu ska jag pussa på honom. Jag latar mig i soffan eftersom jag inte sovit så mycket. Ska laga en omelett och ta mig ut.



Såhär mycket kläder behöver man inte ha idag iallafall. Som för två veckor sen :P

Kommentarer

  • Snart en liten - Vi blir föräldrar i Mars 2011 säger:

    Vad söt han Colin :) Man blir glad av att se honom :D

    2010-07-07 | 16:08:11
    Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
  • Louise - mamma till Vincent säger:

    Åh, vad gullig du är :) måste säga detsamma om din lillgrabb, otroligt söt. Hur gammal är han? Kram

    2010-07-07 | 16:48:29
    Bloggadress: http://louiselindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: