Sandra - Colins mamma

Blåljus

Kategori: Familjeliv

Satt och kollade lite allsång då jag hörde polisbilar på nära håll. Kollar ut och ser en bil som svängt snett av vägen och en polis som sliter ut föraren och kastar ner honom och sätter fast händerna på ryggen. Resten i bilen var fjortisar som fick gå hem. Nyss var det någon som hämtade bilen. Den lät högre än pappas harley kan jag säga. Jag ser det som en födelsedagspresent med lite blåljus. Tror ni jag blev grymt avundsjuk när colin fick en polisbil av sin morbror idag! Hoppas verkligen jag kommer in på polishögskolan! 3 timmar kvar innan jag får cykla hem.

Kommentarer

  • Mammabea.se säger:

    Åh ska du plugga till polis? Kul, jag har också starka planer på det. Eller kriminalvårdare, :P

    2010-07-10 | 23:09:12
    Bloggadress: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här: