Sandra - Colins mamma

Bloggar från tåget

Kategori: Familjeliv

Sitter nu på tåget till hudiksvall och ska hämta min lilla hund som ska börja i skolan ikväll. Om jag nu hittar dit, det löser sig nog. Jag var hem till johanna igår och jag kom hem tolv och i säng halv ett. Kunde inte somna förns halv två. En timme senare tyckte min underbara son att det var morgon. Han ville inte äta bara leka och prata. Tog mer än 1 timme innan han somnade. C och jag låg och försökte sova från honom men gick inte. Halv 6 skulle han äta och halv åtta skulle jag upp till tåget. Dåligt mör man är idag då. Älskar honom ändå och saknar honom massor nu. Stackars christian har haft migrän i flera dagar så fick han sova dåligt. Men men. Nu ska jag sitta och lyssna på min ipod med glappa hörlurar ett tag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: