Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Hade verkligen en supertråkig natt, mycket att göra och hemlängtan men tur var det att Sofi kom upp och pratade en stund. Vi ska fika någon dag :) När jag kom hem sov grabbarna och sen har dom levt om hela morgonen så jag sov till tolv. Har inte gjort så mycket mer än plockat och duschat. Ska snart ta båda mina barn och gå till stan :P Ska skriva om mitt schema så att C fattar det också. Ikväll är det hundkurs och sen är det jobb igen. Skönt endå att få jobba, HELTID! :D

Vill ni veta något äckligt? Inatt när jag sopade korridoren på jobbet så skulle jag tömma schyffeln, då låg det 6 st silverfiskar och simmade runt i dammet. MYSIGT!! USH USH USH



Han ser så stor ut på bilden men han är bara 5 mån och liten till växten :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: