Sandra - Colins mamma

Dålig uppdatering

Kategori: Familjeliv

Jag har inte hunnit skrivit någonting idag men det gör vist inget eftersom nästan alla läsare kommit endå. Morgonen började med en dusch. Min söta son kröp in han med och låg på mage, kul att plaska. Snabbade mig ner på stan och "skrev ut" pengar och delade ut dem såklart. Mamma kom med Emmy och vi bytte bara bil och åkte med min farmor hem till min mormor och hennes gubbe ute på eskön. Dom har strandtomt där vid havet. Lite kallt och blåsigt men vi överlevde såklart. God mat glada skratt och mycket kärlek. Det var: Min mamma, min mormor, min farmor, Colin, Jag, Ville och mina systrar Fia, Jessica och Emmy. Det blev lite brottom sen eftersom jag skulle träffa Johanna klockan tre. Upp med vagnen medans Colin bytte bil. Sen bar det av till valbo. Vi var överallt och inte fanns min lilla present någonstans. Får så snällt vänta då. Vi handlade mat på willys och åkte hem till Johanna & Eric. Har varit där hela kvällen och haft massor med skoj. Colin somnade direkt när vi kom hem och jag ska sova snart.

Lägger ut lite bilder från vår lekdag i veckan:











Brorsorna bus <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: