Sandra - Colins mamma

Hej hopp

Kategori: Familjeliv

Igår var jag och Christian bjuden med pappa och tre av mina syskon m respektive på middag. Tack tack! Jätte gott. Sen gick vi "stora barn" ner på stan och kollade Andreas Jonsson. Träffade min vän S och hennes U också. Verkligen jätte kul. Träffade lite andra med. Det är roligt att komma ut och hejja på folk. Efter det gick vi och åt en glass. När vi kom hem satte vi igång snabba cach. Efter de första fem minutrarna bangade jag. Ush vad dom kortat av boken, det är inte snabba cach. Iallafall kollade jag halva och sen somnade jag så jag hann inte lägga in bilderna så här kommer dom.













Ni som såg bilderna från igår och inte "känner" vår familj irl undrar nog om det är Colin pappa som är på bilden med oss alla tre. Vi blev alla förvånade att han inte är brun min son. Det är Christians son och dom är jätte lika till sättet och kopior bara att Colin råkade bli vit. Colins kusin på pappas sida hon är också vit då mamman är brun. Har ju en bild på mina grabbar i headern också.



Far & son <3

Kommentarer

  • Malin säger:

    Fin blogg du har!

    Allt bra?:)

    2010-07-22 | 12:27:54
    Bloggadress: http://malinpantzar.blogg.se/
  • freja säger:

    det är ju inte alltid det mörka är dominant? min kille mattias har svart hår och tjocka mörka ögonbryn. vega föddes mörk men blir bara ljusare och ljusare..



    http://musmamman.blogg.se <- jag läser den här tjejens blogg och båda hennes flickor är rätt ljusa och hon är ju mörk. :)

    2010-07-23 | 19:12:27
    Bloggadress: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här: