Sandra - Colins mamma

Helkul kväll/natt

Kategori: Familjeliv

Efter lite fix hemma i min egen takt tog jag mig hem till Blank som bor ovanpå Johanna, kollade in lyan och spelade kubb såklart fick jag ner massor av dem och kungen. Helt grym, helt enkelt. Drog oss till Berggrenska och satt där till typ 20 över 1 då jag handlade hamburgare och gick hem till mina grabbar. Kunde inte sova så somnade tre. Fyra vaknade Colin en snabbis av att folk smällde i trapphusdörren och skrek utanför. Klockan åtta gjorde vi morgon. Nu ska jag fundera ut vad vi ska göra. Kanske ta en promenad efter frukost sen bada? Vi ska ju försöka fixa barnvakt ikväll, hoppas någon känner sig manad :)

Colin kryper under en hund som är större än honom sen pratskriker han. Hur förklarar man för en liten bebispojk att man inte pratar när man skriker? Hmmm

Nu kom jag på vi ska köpa nytt koppen till Ville idag! Sen åker han på semester till måndag :P

Kommentarer

  • Jacqueline - Mamma till Carlos Ignacio säger:

    Jag vill också ut i solen!!!

    2010-07-03 | 16:26:12
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • mikki säger:

    Jag vill också ha solglasögon till milo, men hittar inga :(

    2010-07-03 | 20:44:33
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: