Sandra - Colins mamma

Jag vill ha

Kategori: Familjeliv

Min telefon håller på att banga ur. Samtidigt som min dator inte är världens bästa. Jag var nära att överväga att köpa en ny dator. Men vad ska jag med en egen dator till. Ska jag göra något speciellt kan jag låna sambons samtidigt som den lilla datorn faktiskt fungerar fortfarande. Jag kollade runt på lite telefoner och hittade den här, lilla, smidiga. Blev grymt sugen. Passar ju bra när man ska ut och springa också eftersom jag jätte gärna vill ha spotify. Den har också digitalkamera och wifi vilket är toppen. Lätt att blogga från och enkel att ha med överallt. Jag funderar på om jag ska ha tangentbord eller inte. Vi får se.



Det är lön om en vecka va?

Kommentarer

  • Nicole säger:

    De telefonerna är söta =) Dock är nog HTC de ultimata blogg-telefonerna. Kramis på dig/Nicole

    2010-07-18 | 12:32:11
    Bloggadress: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: