Sandra - Colins mamma

Kväller

Kategori: Familjeliv

Vi gick och badade. När vi kom hem så duschade jag och Johanna kom på en fika. Vi drog oss ut på en promenad och hann bara ut i parken innan ett par glada tomtar vinkade och ropade på balkongen 5 våningen. Japp det var bara upp dit då med Ville och ingen var gladare än dom. Ville bor som sagt mycket av tiden hos min farmor och farfar där han själv bestämt att han bor efter Colin föddes. Vi gick och satte oss och drack en dricka på söder till halv nio. Kom på att jag var utlåst så fick ringa upp. Väl hemma har Colin fått blöjexem så han har fått en kalldusch och lite smörj ;) Det verkar ok nu iallafall. Vi har ätit och hämtat parkeringshuset som Colin fått av gammelfarmor och farfar. Ett sånt man kör småbilar i med hiss och biltvätt som man älskade när man var liten :)

Kommer bilder imorgon jag orkar inte riktigt göra någonting nu. Godnatt

Kommentarer

  • Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] säger:

    hej nä det är på torsdag, jag sa till linn att jag redan sagt till dig, så det var nog därför :)

    2010-07-14 | 09:38:01
    Bloggadress: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: