Sandra - Colins mamma

Måndag

Kategori: Familjeliv

Idag vaknade jag till ett DUNK! Nya grejjsen att dunka huvudet i allt! Han gillar det, för han kollar på mig som jag är knäpp när jag säger åt honom att sluta. Har varit vaken i sisådär en halvtimme. Ska väl göra lite smått idag. För imorgon händer det mycket skoj. Ska iallafall gå till banken idag och sen städa tvätta och diska. Det ska Christian få slippa den där gången, han är inte bortskämd med det kan jag säga. Christian gör det mesta här hemma. Städar, lagar mat och byter bajsblöjor ;)

Igår kväll när vi tre skulle lägga oss var Colin jätte pigg och låg och pratade och skrattade. Christian gick och stoppade i nappen och pratade med Colin. Då säger Colin: GUBBE! Hahaha

Nu har vi snart en bebis på tvbänken så jag måste på jakt. Jag har som sagt tappat bort min kortläsare till minneskortet så jag kan inte lägga in nya bilder. Imorgon ska jag köpa en ny så jag kan visa bilder från när vi var i lekparken sist.



Kommentarer

  • erika säger:

    ditt barn måste verkligen vara ett underbarn som redan kan så mycket när han bara är ett halv år. aldrig hört talas om att en 6 månaders bebis kan säga gubbe m.m så du måste verkligen vara stolt ;)

    2010-07-27 | 11:30:39
    Bloggadress: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: