Sandra - Colins mamma

Morgontripp

Kategori: Familjeliv

Klockan tio var vi startklara och åkte iväg till hemlingby köpcentrum med Johanna. Började på Biltema, köpte puffar till mina syskon för dom som lillebror har var så knöliga. Sen åkte vi till barnens hus. Kunde förståss inte låta bli att handla leksaker till Colin. Han valde själv men grön filur, lika han har men papps har tvättat den med diskmedel så allt damm fastnar på den. Vi tog en lycklig bebis med oss därifrån och kollade blomsterlandet och din sko. Avslutade med att köpa smör på maxi och tog en krov och mos! Nu sitter jag hemma och Colin sover.

Tänkte gå och bada nu men det blåer verkligen isvindar och jag vill inte att Colin ska bli sjuk. Han har fått badat alla dagar utom tre på tre veckor så det är inge synd om honom idag. Istället ska jag gå till stan och skriva ut lite övningar och sen ska jag gå till pappa och lämna presenterna. Kanske hoppa lite stuttsmatta :)

Kommentarer

  • Emmy säger:



    Hej! Vilken söt pojke du har. Hur gammal är han?



    Jag är i vecka 14. Det går lite fortare denna gången :)

    2010-07-19 | 18:01:31
    Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: