Sandra - Colins mamma

På tiden

Kategori: Familjeliv

Det är på tiden att jag skriver innan detta dygn är slut. Jag är på mitt jobb och springer runt och gör lite allt möjligt. Passar på att ha datorn igång. Roligare att kolla program och sånt via webbtv då vi som sagt bara har 1,2, och 4 här. Idag vaknade jag halv ett. Vilade lite i soffan och duschade. Efter det kom posten men inget paket till mig? Konstigt, har iallafall skrivit och klagat. Sen har vi haft besök av Colins farmor och varit i stan. Köpte en bebistelefon till Colin. Han tycker bergis att vi är lite bakom flötet som inte förstår att små pojkar vill ha leksaker som låter. Med en mycket nöjd son bar det av hemmåt, gick förbi en guldsmedsaffär men inte fick jag en ring idag eller. hmm.. Packade iväg Ville och åkte på kurs. Det blev kallt men vi blev klokare båda två. Ingen blev gladare än Ville då han fick följa med till torpet min farmor och farfars hus i huddik han får springa av sig några dagar och komma hem igen :) Hann äta i tio minuter innan jag cyklade som en dåre till jobbet. Det blåste så hämskt att jag höll på att vicka.

Fick besök på kvällen här och det gjorde inte saken sämre. Min vän S kom upp och hälsade på. Vi ska ses på torsdag superduperdunder kul! Kommer upp bilder och kanske en film om jag kommer på hur man gör :P



Men lilla hjärtat mitt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: