Sandra - Colins mamma

Sovit två timmar

Kategori: Familjeliv

Sov bara två timmar. Är inte trött heller. Får sova ikapp inatt. Sitter och kollar lite tv och funderar på vad dagen har att ge. Kanske träffar min syrra en sväng. Ska planera bakning och så ska jag till sommarkvällarna :) Kanske ska försöka träna Ville att gå med vagnen vore ju skönt om han lärde sig. Colin ligger på golvet och försöker göra kullerbyttor, lik mamma rullar fram.

Åh vad jobbigt. Jag tycker det är jätte praktiskt med up & go blöjorna. De stämmer i viktstorleken men Colin är så smal så när han kissat så åker den av.. Får köpa mindre igen då :/

Nä nu ska jag göra mig klar och ta med mig min son på en simtur. Lutar åt det iallafall :)

Kommentarer

  • Snart en liten - Vi blir föräldrar i Mars 2011 säger:

    Jag ska göra mitt första i vecka 13 , jag längtar massor dit ! =)

    2010-07-07 | 11:13:03
    Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: