Sandra - Colins mamma

Tråkväder

Kategori: Familjeliv

Spöregn i snart ett dygn och så är det iskallt, 12 grader? Det hade varit okej med regn om det hade varit varmt liksom..

Idag väckte Christian mig tolv. Lagom tid tänkte jag. Då skulle vi få gäster här halv ett. Brottom man fick. Christian och några kompisar kollade F1. Jag och Colin passade på att gå över till min farmor för mamma och min syster Emmy var där. Stannade där till nu och han somnade på dirren när han kom hem.

Senare ska jag ut på en fika med Johanna tror jag. Vad mys!

Kommentarer

  • alva :p säger:

    gud vilken söt header du har! söt grabb :)

    2010-07-25 | 17:16:53
    Bloggadress: http://erikssonalva.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    så fina ni är :D



    sv: haha nu hänger ja inte med ? antingen är det ja som är trött för att förstå eller så, ja jag vet itne :P



    hoppas ni haft en toppendag vännen!

    kram

    2010-07-25 | 22:26:58
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • Niklas säger:

    Crille, fan Colin har nästan lika stora klubber som dig...hehe

    2010-07-30 | 07:06:12

Kommentera inlägget här: