Sandra - Colins mamma

Viktskola

Kategori: Familjeliv

Jag har börjat i skolan igen, i viktskolan. Ska försöka gå ner mina sista 8 läs 13 kg som sitter i vägen. Ska börja imorgon och ser verkligen fram emot det kan jag säga. Det jobbiga är att inte äta något på nätterna. Just nu lever jag på kaffe och kaka typ varannan timme :P

Det kommer gå bra det här. Jag ska klara det den här gången. Det är en sak som är säker. Det är 10 veckor man kör så nu ska ni få se den riktiga Sandra som döljer sig där välisolerad, det är dags att komma ur nu.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Tack så mycket :)

    2010-07-15 | 00:00:57
    Bloggadress: http://latinomamma.blogg.se/
  • S säger:

    Får jag ge dig ett tips? Jag ahr nämligen kämpat med min vikt ända sen jag gick i 5e klass, upp och ner, upp och ner. Jag är inte överviktigt nu, inte alls men min vikt har alltid varit ett problem. för några veckor sedan drabbades jag av magkatarr, vilket ledde till att jag fick lägga om hela kosten. Ingen mat såsom, stekt, friterad eller fet mat. Jag har fått börja ugnsgriljera(koka) maten. Allt jag gör, gör jag i ugnen. Korv, kyckling, fisk bland annat. Jag kokar ris eller potatis och lite grönsaker till det. Inga stora portioner, och jag slutar äta när jag känner mig mätt. Tack vare att jag la om min kost, och lärt mig att äta mindre men oftare har gjort att jag tappat 5 kg på bara 2-3 veckor! Har du kollat på biggest loser? Det är ungefär så jag lagar min mat, fast jag inte tänker på det längre. Jag bara slänger in kycklingen eller fisken i ugnen, kokar ris och grönsaker och äter SAKTA tills jag är mätt sen är jag nöjd :) Och jag har aldrig mått så här bra :) Lycka till iaf :)

    2010-07-15 | 19:30:57
    Bloggadress: http://villblimammasnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: