Sandra - Colins mamma

Baddag

Kategori: Familjeliv

Idag har vi varit i stan, handlat badbyxor, uvtröja och en leksak till vagnen. Snabbt hem och bytte om för att sedan dra oss mot fjärran. Det blåste lite kallt men vist har man blivit lite fångad av solen dvs lite rödlätt i ansiktet. Colin provade bada men det var ju nån J! unge som gjorde typ bomben bredvid så han blev livrädd och skrek. Vi hade det mys iallafall och kommer gå tillbaka imorgon igen. Eftersom det ska bli dåligt väder i två dagar sen? Väl hemma åt vi mat och sen tog jag en till shoppingrunda blev lite smått och gott. Varit hemma sen dess och vi har hjälpts åt med tvättstugan och disken. Nu är lilleman lite trött så vi får se om han somnar lättare idag än alla andra dagar. Vi har iallafall köpt myggnät till lillfönstret så det får stå öppet inatt och se om vi 3 sover bättre. Nu ska jag ta och mysa familj innan jag ska lägga mig. Imorgon bitti ska jag lägga ut bilder på badningen idag :D Goonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: