Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Vilket tråkigt väder vi vaknar till idag och alldeles mörkt. Vi vaknade nio så jag bestämde mig för att inte gå till pappa nu utan gör det senare på dagen. Då C är vaken och lunchen är avklarad. Innan middagen så ska jag ut och springa igen, intervall. Har fått tips om att det är fettförbrännande. Roligt är det också. På ett sätt är det skönt att det är lite grått då kan man ha träningsjackan på sig så inte alla ser allt daller ;) Men snart är det borta, inbillar jag mig iallafall.

Annars ska jag inte göra mycket idag. Kanske försöka sova en timme till för inatt jobbar jag  och tre nätter framåt. Skönt men endå inte för sova är ju härligt men inte utan sällskap. Det blir bra iallafall för man får liite pengar så vi kan hitta på något kul i sommar. Jag funderar på om vi ska ta en sista minuten i slutet av september början av oktober till typ Kreta och bara mysa hela familjen. Testflyga lite kortare sådär med Colin så vi vet hur det går om vi åker till Singapore sen ;)

Kommentarer

  • sandra säger:

    sv: ja, jag håller med! en barnvagn måste ju vara säker! är ju inte meningen att hjulen ska ramla bort heller!

    2010-06-18 | 12:44:56
    Bloggadress: http://durrr.blogg.se/
  • Cissi, Mamma till Elias säger:

    Vi ger Elias Sempers mild välling från 6 månader, och vi börja med den när han var ungefär 5 månader. Eftersom vi börja med välling så sluta vid med ersättning :)

    2010-06-18 | 19:08:50
    Bloggadress: http://eliiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: