Sandra - Colins mamma

Du vackra

Kategori: Familjeliv

Vi klev upp tidigt idag. Eller kvart i sju sådär. Jätte skönt för vi ska iväg till söderhamn idag på Jonas student. För exakt två år sen satt man på champangefrukost då. Saknar man ju inte lite. Ska se om Colin vill sova en stund så att jag kan gå ut med Ville och ta en snabbis i solariet. Vore inte fel att få lite färg när jag ska ha vitt linne idag, iallafall jag känner mig som en ny människa när jag varit där 15 min.

Ska ta och duscha sen och fixa iordning mig för dagens bravader. Ska bli kul att komma ut på en utflykt sådär. Mycket man ska packa ihop och så men det går bra :) Jag hade kunnat lämna kvar Colin hemma men vadå? Jag släpar med honom på allt. Jag vill inte göra någonting utan honom. Att Christian sen vill vara hemma gör inget heller. Vi ses ju när vi kommer hem :D

Igår var vi och shoppade som sagt. Jag handlade till mig själv: Ett linne och två nagellack. Till Colin: Ett par jens shorts tips till alla mammor med spinkiga barn, på Kappahl finns det jeansshorts man kan spänna in i sidan toppen för Colin tappar ju alla andra byxor, två t-shirt bodysar, en t-shirt och ett par grå short. Han fick också solspray tips till alla! Cubus har 25% på alla solprodukter Han fick nå märkeskläder från seafun av pappa också. Christian köpte ett par jeans som jag totaldissar. Jag försöker starkt få honom att byta dom.





Lite av shoppingen..

Igår fick jag mail av en i föräldragruppen att vi och likaså alla andra var ditbjudna på måndag. Trevligt med folk som har initiativförmåga, jätte roligt. Vi är på!



Tiden går så snabbt och här sitter han vårat lilla <3 ljuset i våra liv, det vackraste barnet på jorden. Han blev vår lilla Colin.

Kommentarer

  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Grattis! Stor han är som kan sitta helt själv :D

    2010-06-10 | 09:34:51
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    dom jeans shortsen ska jag köpa, har varit ute efter ett par till Oliwer men inget har passat just för att han är så spinkig. så tack :D



    kram

    2010-06-10 | 22:21:22
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: