Sandra - Colins mamma

Grannar..

Kategori: Familjeliv

Vi har många underbara grannar i mitt hus. Det är toppen att vi har två barnfamiljer, Gabbi med Minna och Alvin som är två månader yngre än Colin med hans familj. Sen bor det lite ungommar utan huvud. En vägg i vägg som skriker och svär och bråkar som alla grannar hör tydligt iallafall på mitt plat och nummer två. Det låter som hon står i Colins rum. Fortsätter de så när han ska sova där inne så kommer jag att säga till dom. Slutar de inte så ringer jag störningsjouren för jag vill inte att min son ska höra sånt fler än 1 gång om dagen. Bor lite blandat folk och lite mer yngligar. Inatt var det nå pajjaser som smällde i trapphusdörren inte en gång utan flera både jag och Colin vaknade och trodde att Gabbis balkong rammlade ner. Så elakt att göra sådär tycker jag. Kan inte dom bara flytta så det kommer hit mer trevligt folk och familjer framför allt. En massa ungdomar som gapar i trappen och sånt tål inte jag. Känner mig som en gammal kärring men vadå? Det stressar ju dom små barnen också? Jag är 20 år för den som undrar.. Hmmm

Idag ska vi träffa Tess & Felicia. Ska bli roligt. Antar att vi går ut i det fina vädret. Efter det kommer Ville hem och ska vara hemma till Fredag då han ska klippa sig och få följa med till Huddik igen att springa av sig ( hemma för honom ). Ska bli sköt att få ha honom hemma lite. Efter det kommer en tjej och tittar på Cykeln sen ska jag springa tilll jobbet. En lång dag med mycket att göra men det är kul.

Om vi vaknar tidigt imorgon ska vi gå till Andersberg och kolla på kusin Alices avslutning. Sen på torsdag ska vi åka till söderhamn med Jessica och David ( hälften av mina syskon ) med pappas familj till min systers pojkväns utspark och kolla lite i söderhamn. Han som gjort min design. På fredag ska Ville klippa sig.

Mycket att göra men roligt. Nu blev det ett långt inlägg men jag skulle kunna skriva en mil lång text bara sådär. Nu ska jag vänta på att mitt troll vaknar och ta oss ut i finvädret med finvagnen :D



5 dagar gammal mitt lilla russin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: