Sandra - Colins mamma

Hemma igen

Kategori: Familjeliv

Har sålt cykeln!

Gjorde oss klara vid kvart över nio. Då satte grannarna igång och bråkade,kul. Mötte Gabbi och Minna i trappen och vi stod och lyssnade ett tag. Herre gud vad dom skrek. Har kommit överrens med andra grannar nu att säga till att vi inte vill ha det så och att vi kommer ringa störningsjouren härdan efter. Jag vill inte att Colin ska höra bråk var och varannan dag i sitt rum då de skriker, bråkar och svär. Vi varken bråkar eller svär och det känns inte okej. De väckte även lillpojken ovanpå. Mötte Tess och Felicia. Vi gick lite och sen gick hem igen för att ta emot Ville, nu är han hemma! Gick till stan igen och vad ser jag jo min stulna moped  med en fet gubbe på. Åh vi gick och åt en scones och smoothie när vi träffade bajs Malin och en kille. Vi hängde på dom till boulongern en stund. Sen gick vi hem.

Tog en promenad med Ville och sen kom tjejen som köpte cykeln ÄNTLIGEN! Hon blev nöjd också jag. Cyklade efter det som en dåre till jobbet där jag och Sofie har flummat runt massor. Har haft jätte roligt. Väl hemma var det tomt bara Ville. Vi tog en promenad och vist har grannarna fest skit tråkigt att dom ska hålla på så och inte fråga oss med barn först? Dom kan väl vara hos någon annan som inte bor med tre barnfamiljer vägg i vägg? De idioterna jag skrev om imorse hade ju sparkat söder trapphusdörren och sölat öl. TRO INTE ATT NI KOMMER UNDAN ERA UNG J... Sabba sådär.

Crille och Colin har varit i bomhus idag när jag jobbat. Nu ska jag duscha och soova!



Kommentarer

  • Mamma Bea säger:

    hemska grannar! Ring och klaga nästa gång. Jag skulle aldrig vilja bo så med barn..

    2010-06-08 | 23:08:54
    Bloggadress: http://mammabea.se
  • Mamma Bea säger:

    SV: Nja blir det snitt denna gång också så vill jag inte vara med längre haha! Hemskt är vad det är

    2010-06-08 | 23:42:59
    Bloggadress: http://mammabea.se
  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Men det är självklart att ni ska klaga över det! Inte ska lillen höra bråk eller folk svära när han börjar lära sig ord osådant! usch!

    Hoppas det fixar sig :)

    2010-06-09 | 00:28:39
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    hahah coola grabben :D



    sv: men hej är ju charmigt, det brukar ju gamla tanter smälta för om dom skulle råka gå förbi :D



    va kul att du är nöjd med vagnen :D



    hoppas allt är bra med er :D

    kram!

    2010-06-09 | 10:15:34
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • nize säger:

    åh fan vad härligt! :) helt underbara dom små liven

    2010-06-09 | 11:04:24
    Bloggadress: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här: