Sandra - Colins mamma

Iväg till jobbet

Kategori: Familjeliv

Snart bär det iväg till jobbet. Kommer bli en helt okej natt känner jag på mig. Varenda natt vid ett tänker jag, näe jag skulle jobbat dagar. När jag vaknar på dagen så känns det tvärt om. Jag älskar verkligen att jobba natt. Veta att mina kära ligger hemma och sover medans jag sitter en liten bit bort och kollar på tv och fixar lite.

Nu har vi ätit thaimat, pad thai, inte speciellt gott. Vi kommer inte att laga det igen. Sen har vi bara legat på soffan. Har varit och köpt blöjor iallafall. Ska ta en promenad med lilla Ville innan jag ska pussa alla godnatt och ta mig till jobbet. JAG VILL INTE LÄMNA ALLA HEMMA JAG VILL LIGGA KVAR I SOFFAN. Det är värt pengarna. Jag har ju som sagt lite planer på hur jag ska spendera pengarna.

Har fått för mig att det vore superkul att söka jobb i Singapore och bo där i typ ett år. Kanske drar dit, det är nog varmt där iallafall :D

I sommar är mitt mål att jobba, vara med familjen och ta körkort. Någon annan som har samma planer så man kan peppa varandra? Kanske åka tillsammans på risk 1 och risk 2? Hör av er :)



Kommer sakna dig inatt mitt <3 imorgon ska vi gosa

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vad roligt att det är bra med er:) ja verkligen:) hur gammal är han nu? Jo med mig/oss är det bara bra:)

    lycka till ikväll:)

    kram kram

    2010-06-15 | 20:32:15
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/mariasblogg
  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    SV: Man känner sig så besviken när man hör att amningen för dem flesta går åt skogen. Jag har en otroligt stark vilja att helamma och tror att det kommer gå jättebra. Jag hade aldrig i mitt liv hört så många som berättade hur dåligt och svårt amningen var. I mitt land och mitt "folk" här i Sverige så har alla bara bra saker och berättat hur bra det går om man bara vill. Alla har rekommenderat att inte ge upp bara för det går dåligt ibland.. Att i helhet är allting bra och blir bara bättre.. Så jag blev otroligt ledsen när så många kommenterade att man ej skulle ha höga förväntningar..

    2010-06-16 | 01:14:55
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] säger:

    jag skulle oxå behöva satsa på körkortet..

    2010-06-16 | 07:47:21
    Bloggadress: http://crazyangel.blogg.se/
  • Grynet mamma till lille Vidar säger:

    Du är finalist i Veckans Blogg, nu är det bara att ragga röster från dina läsare :)

    Lycka till!

    2010-06-16 | 08:12:18
    Bloggadress: http://grynis.blogg.se/
  • Theresia säger:

    Jag vill också satsa på mitt körkort i sommar! Men om jag ska kunna åka på något sådant lär jag nog lära mig att köra först ;) haha har kört tre ggr i hela mitt liv..så nej jag kan inte köra bra än :D men måste ha ett körkort tills i vinter ;) så kanske dags att börja nu? eller ja vintern är mitt mål ialf...

    2010-06-16 | 10:14:26
    Bloggadress: http://theresiamadeleinegyllenhammar.blogg.se/
  • Frida & William säger:

    Hej sorry för sent svar men har inte hunnit sitta här så mkt haha . Ja va bra :) Jaså ojdå William var 54 när han föddes o han e ju 4 månader nu :S haha skumt :-P Ligger han enligt kurvan o så? William ligger lite över :)

    Jaa den va häftig :-D själv e jag tråkig o ska köpa en svart vagn, jag tröttnar så himla snabbt så lika bra för min del, men de e ju verkligen en färgklick med nån annan färg på vagnen.

    Gud va skönt det låter o flytta utomlands. Skulle vi vilja oxå, o det e ju inte helt omöjligt. En kul upplevelse :)

    Förresten jag ska oxå ta körkort nu , håller på kr för fullt :) Kram

    2010-06-16 | 11:14:26
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: