Sandra - Colins mamma

Kort tag

Kategori: Familjeliv

Kom hem halv åtta imorse. Gick en promenad med Ville och somnade till klockan 3! Förstår inte hur jag kunde sova så länge men okej. Det behövdes nog och jag ska ju iväg om ett par timmar igen och jobba. Dagarna blir riktigt korta om man ska hålla på såhär. Men det är det väl värt. Nu ligger min största nerbäddad och kollar på fotboll, den mitt emellan roar sig själv och den minsta sover i vår säng. Jag lånar dator och ska ta mig ut är det tänkt. Måste få lite luft innan jag ska spärra in mig igen. Det gick jätte bra att jobba inatt. Ska gå ner och hälsa på hos hon som jobbar under mig inatt. Det är skönt med golvlarm då vet man om någon kliver upp ur sängen och så. Annars är det ju skitväder, funderar ärligt på att flytta från Sverige nu. Kanske det vore nyttigt för Colin att leva lite utomlands med. Man måste passa på innan skolan börjar.

Har inte så mycket mer att skriva. Hör väl säkert av mig inatt när jag sitter och sitter på jobbet :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: