Sandra - Colins mamma

Sol

Kategori: Familjeliv

Idag har det varit en helt ok dag som jag tidigare skrivit. Imorgon ska jag pallra mig iväg på picknick. Ingen svarar hemma hos pappa så jag vet inte om de ska med imorgon, hoppas. Har iallafall fått min cykel såld till en tjej. Hon ska komma och hämta den imorgon. Erbjöd mig att köra hem den till mig nu eftersom hon inte hittade i stan. Skönt att bli av med den. Bara man börjar ta tag i en sak så följer allt annat på. Känns bara toppen nu. Det enda problemet i mitt liv just nu är att jag har sån bullmage, haha men den ska väck. Det hjälpte ju inte att Christian kom hem med maxmat idag heller, gott var det iallafall.

Nu på eftermiddagen har jag inte gjort mycket bara slöat och pratat med den där tjejen. Har sorterat lite papper och fyllt i Colins böcker. Passade på att städa skötväskan med. Nu är allt i sin ordning. Ska gå till willys om någon timme. Handla lite till imorgon. Imorgon bitti hinner jag inte för då ska jag ju hämta cykeln. 

 

Bilden tog jag idag. han är så söt min "lilla pojk". Träffade grannpojken som är två månader yngre. Så miniliten typ nyfödd kändes det som. Hur söt som hälst. Dom kommer säkert bli jätte bra kompisar sen. Tycker det är jätte roligt att ha barn i samma trapp som man kan umgås med och Colin lära känna. Imorgon åker dagispappren in :)

Kommentarer

  • Frida & William säger:

    OKej okej =) ja gör det jag har testat den på honom nu och han älskar den :-D Okej, jag ska ha gåstol ändå för det är så skönt o kunna sätta ner honom i den så kan han gå runt o pilla på det han vill haha, har inga trösklar hemma heller så det e perfekt då kan han gå runt i hela lägenheten :) kram kram

    2010-06-02 | 21:00:06
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen
  • Frida & William säger:

    Jaså, ja det får ta den tid det tar, han börjar väl gå när han e redo för det, vill inte skynda på så mycket, självklart vilk jag att han ska gå tidigt o alltdet där som mammor alltid vill men samtidigt vill jag passap å att njuta av den tid det tar o se han göra allt i sin egen takt :) sen hade jag och min bror gå stol när vi var små o gick ändå tidigt så jag tror det är individuellt :)

    Har ni börjat med någon mat än ?? Jag funderar på om jag ska prova nån men vet inte än riktigt , hehe :D kram

    2010-06-02 | 21:34:01
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen
  • Frida & William säger:

    Jaha gud va kul att han gillar det!:D det tror jag William kommer att göra oxå, han e ett litet matvrak hehe :)

    Ja det är nog bra för jag trotr att om barnen får smaka lite av varje när föräldrarna äter så vänjer dom sig vi smaken och gillarfler grejer än typ bara korv o sånt. Så så ska jag oxå göra sen :D kram kram

    2010-06-02 | 21:53:45
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: