Sandra - Colins mamma

Tänker

Kategori: Familjeliv

Ja man får ju tusen tankar och idéer när man sitter här. De sista somnade nu så jag hoppas de sover till fem iallafall så jag hinner med allt annat. Iallafall har jag bestämt massvis med hemliga saker. En plan till augusti. Vissa vet:) sen har jag även fått kontakt med en tv kanal som jag har lite fix med:) mer får ni veta sen men allt är så spännande nu:) Jag saknar min lilla bebispojk massor nu. Han ligger hemma och sover. Iallafall så vägde jag honom i måndags på bvc han var 65 lång och väger 6800g ja en stor kille. Lite roligt att en tjej som föddes dagen innan colin också var där. Hon vägde 8,6 två kilo mer än colin. Men jätte söt:)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Tack :) Jaa, men det är ju så kul att se alla dessa framsteg dom gör också. Men man längtar ju tillbaka till dom var minimini. Allt är bra med oss. Med er då? Trevlig midsommar.

    2010-06-24 | 08:52:00
    Bloggadress: http://lillararaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: