Sandra - Colins mamma

Trevlans!

Kategori: Familjeliv


Haft en dunderkväll. Colins faster, kusin och hennes pappa var här och hälsade på. Vi har lekt och umgåtts. Colin var helt slut han försökte stå och sova. Tillslut med en massa filtar att tussa på och lite knorr somnade han sött i sin säng. Vi har nyss ätit omelett. Nyttligt att äta det mitt i natten men ja vi har inte ätit någon middag tidigare.

Nu har dom åkt till stockholm och jag hoppas att resan går bra. Imorgon vill jag åka till valbo men vi får se. Blir det fint vill jag gärna ligga ute och sola med.

Ja ingen har uppdaterat bloggen heller, mer än min syrras kille som gästbloggat hos henne. Det om detta, godnatt!



Såhär känner jag mig idag, superrisig, trött och ful... :P Bilden togs för några år sen när vi tog klasskort i trean.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: