Sandra - Colins mamma

Trött bebbe

Kategori: Familjeliv

Min bebis ligger och sover och jag känner mig jätte rastlös. Ska ta och diska för att sen lägga mig och sova. Ska ju upp tidigt imorgon. Ska försöka få tag på pappa för jag vill ju verkligen träffa mina syskon imorgon. Har ringt non stop sen 16 i eftermiddags ingen som svarar på tre telefoner :( Vi blir troligtvis ute i vår park bara för att kunna ligga och sola och mysa. Vid lunch ska tjejen hämta cykeln och sen ska vi träffa Johanna vid tre.

På fredag tror jag att jag ska gå hem till pappa och städa det sista sen ska jag nog låna gräsmattan och sola mig lite till. OM det är fint. Hoppas jag kan hitta på något kul med min sambo med. Det visar sig.

Jag skulle kunna sitta och skriva i flera timmar men det blir inge kul att läsa. Hoppas vagnen kommer snart jag längtar något så grymt efter min lille sons vrålåk! Han kommer bli tuffast i stan det kan jag lova er. Ska ta lite modellbilder nu med till hans portfolio med. Passa på när det är fint väder och sådär. Mitt vackra barn!

Kommentarer

  • Isabel säger:

    Aaw, tusan så fin han är! Grattis ♥

    2010-06-02 | 23:06:41
    Bloggadress: http://aizah.se
  • JOOONAS säger:

    Tjo! Fixade om din blogg lite, om det är nåt som behöver ändras så är det bara att höra av sig!



    Sen så har Sofia pengar till dig för dricka som jag köpte för long time ago bara så du vet. Plus att jag skulle behöva mer om det är möjligt :P Om du messar över kontonr så sätter jag in pengar direkt så du har om du ska handla men du kan ju höra av dig!

    PS. Behöver kanske inte lägga ut den här kommenteren ;)

    2010-06-03 | 10:09:43
  • angelica säger:

    Okej, jodå, här är allt bra :D

    2010-06-03 | 11:53:18
    Bloggadress: http://psychobillybabe.blogg.se/
  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Vilken fin design du fått till nu!

    2010-06-03 | 17:38:18
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: