Sandra - Colins mamma

Trötta..

Kategori: Familjeliv



Hela familjen är trötta. Colin somnade för någon timme sedan och jag sitter och halvsover trotts att jag sov en halvtimmesnap. Ska bli så skönt att sova och vakna imorgon. Upp och leva ett liv liksom :P Ångrar endå inte att jag jobbar nätter. Imorgon ska jag som sagt träffa tess & Felicia. Ska bli jätte kul att träffa dom igen :)

Jag tänker att jag har jätte mycket att berätta men när jag väl skriver så glömmer jag snabbt. Tycker att alla är dåliga på att uppdatera bloggarna nu för jag har inget att läsa.. Imorgon ska jag hämta min tasiga dator. Åh jag vill ha en ny. Ge mig! Föresten jag fyller ju om några veckor ;) 9 juli (:

Näää då.. Jag har slutat fyllt år. Har ju trotts allt fyllt 20, flyttat hemifrån och har barn. Nu är det Colin som fyller och jag är vuxen. Skäms lite när jag ser folk i min ålder som fyller typ 21 som jag eller mer så önskar dom sig saker och skriver önskelistor? Det har inte jag gjort sen jag fick min moppe när jag var 15. Känns lite omoget sådär. Min familj får hellre köpa saker åt Colin än mig. Han är mitt liv <3

Idag var vi på br. Kollade leksak till vagnen för Colin kastar ju ur sin snutte hela tiden. Kollade ringar man kunde bygga ihop så man kunde byta leksak som man sätter fast i dom. Smart tänkte jag. Sen såg vi en platta med ratt och sånt som man spände fast på vagen. Ni skulle sett min sons ögon de lös och han bara älskade den. Vi kommer garanterat att köpa en sådan till honom snart.

Nu har jag petat i Colin en flaska välling. Han ligger och somnar. Det är underbart med vår son. Han somnar helt själv i sin säng. Iallafall har han bara ätit 1 flaska välling till frukost, 1 flaska ersättning till lunch och nu 1 flaska välling. Han är ingen storätare men ingen fara sa bvc tanten, så länge han är glad?

Kommentarer

  • Viktoria. Mamma till Elias :) säger:

    Ja, 1177 är sämst. Men vi lyckades till slut få en tid på Södertull. Och som tur var så var det inget allvarligt med Elias. Det började gå åt rätt håll sa dom :)

    2010-06-21 | 22:18:50
    Bloggadress: http://anderssonviktoria.blogg.se/
  • Anki - mamma till Jamie säger:

    aww tack gumman! Er lilla kille är gudomligt söt han också! Hur gammal är han?

    2010-06-21 | 22:19:22
    Bloggadress: http://ankihansson.blogg.se/
  • Jacqueline säger:

    Tycker också alla har blivit blogg-trötta. Inklusive mig! Undra vad det kan bero pååå.. Jag har inte så där jättemycket att göra förutom små inredningsaker. Men jag har ändå blivit bloggtrött bara.



    9 julii... gaaah känner igen det datumet haha! :D

    2010-06-21 | 22:59:36
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: