Sandra - Colins mamma

Vad tänker jag med?

Kategori: Familjeliv

Idag gick jag och Tess till fjällbacken med barnen. Efter det var jag hem en sväng och tog en runda på stan med älsk. Gick till babyproffsen och planerade lite. Fick såklart punka. När jag stod vid vagnen vi ska köpa gick det upp för mig. Vad tänker jag med igentligen. Här går jag och väntar på att det ska bli nästa månad för att köpa vagnen när jag igentligen kan köpa den redan idag och min cykel blir såld så att jag har ett par hundrigar över i nödfall. Det enda jag tänkt är dator den här månaden och vagn nästa. Varför inte prioritera min son. Åh, så nu hoppas jag verkligen att någon köper den så att jag kan beställa vagnen för är trött på det här med punka nu.

= 0 Vuxenpoäng till mig idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: