Sandra - Colins mamma

Vaken två dygn

Kategori: Familjeliv

Om lite drygt en timme ska jag åka till jobbet igen. Imorgon när jag kommer hem har jag varit vaken i två dygn i streck utom de 30 min jag slumrade imorse. Har shoppat i stan idag. Ett par skor, silverschampo, en tunika, ett linne och hårnålar. Vi lyxade med fredrik åkare mat och nu sitter jag och nickar framför tvn. Undra hur jag ska underhålla mig inatt. Så är det någon som inte kan sova får ni gärna ringa :D Jag hängde med " granntanten " ( två år äldre än mig ) till systemet. Hittade ett skitroligt rosévin med smak av vattenmelon, geléhallon och smultron. Ska prova det sen någon dag. Idag ska jag ju jobba. Har inte hört något om imorgon så jag vet inte vad som händer faktiskt?



lite av det jag handlade idag. Plöttsligt så händer det! De skorna stod och väntade på mig i storlek 35. Bara lite stora och glappar lite. Men helt ok:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: