Sandra - Colins mamma

7 Veckor

Kategori: Familjeliv

Idag har vi varit på bvc ( som vanligt ). Colin vägde 4640 g och var 58 cm lång. En riktig tjockis jag vill inte att han ska bli så stor så fort. Näe då det finns fortfarande många barn som väger bara några gram mindre än vad han gör nu när dom föds. Igår blev vår grabb 7 veckor. Dom blev lika förvånad idag över allt han kan så tidigt min duktiga grabb.

Imorse skyndade jag mig mig upp och slängde i mig lite gröt och kladddade lite mascara. Sen åkte jag och Colin till Saritha. Jag klämmde faktiskt 3 balerina kladdkaka. Verkar som om alla hushåll äger sånna. Haha. Vi har med hemma. Men jag ska inte äta sånt fy Sandrah. Efter det åkte vi till stan och lunchade på Mocca. Min faster Annika var där med. Jag åt kycklingsallad. Supergott. Syndade även med mjukglass. Var hem, tog en snabbdusch och sprang till bvc. Efter det tog vi en rask promenad ner till lamms terass. Åt god mat och umgicks.





Såhär söt var min ögonsten idag när han skulle åka bil <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: