Sandra - Colins mamma

Bakar

Kategori: Familjeliv

Imorse vaknade mitt solsken halv nio. Vi klev upp och han åt sen var han liksom smågnällig. Försökte få ihop selen men det gick ju inte och aa. Sen gick jag ut med Ville. När jag kom hem plockade jag fram lite saker så nu har jag bakat dumlekakor. Kan skriva recept och lägga ut bild. Tar ca 10-15 minuter att göra. Supergoda. Nu ska jag klä mig och göra mig klar. Sen ska jag gå ner till stan med lite kakor och kolla lite. Efter det är det BVC. Undra om Colin har passerat 5 kg nu? Hmm sist vägde han 4600 g så det är mycket möjligt. Han har ju gått upp 200g i veckan enda sedan han föddes. Just nu ligger han och gosar sig på en kudde och sover. Han är så söt med nallen. Det verkar som om det kommre bli en favorit. Han har också fått en egen vilja. Han ska plocka med saker hela tiden dra i snören och pillra. Idag när Christian hade selen så hade han en sak på huvudet som höll fast honom. Han var mycket medveten om var huvudet var så han försökte verkligen plocka av den. Hehe

Nu ska jag ta ut kakorna hoppas dom blir bra:D Det lär ju inte vara fel på smaken iallafall.



Colin med sin favoritnalle

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Får gärna ta bild på kakorna ;)

    2010-03-22 | 17:18:20
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/
  • Tess - Mamma till Felicia och Lillen i magen säger:

    Ja jag håller med dig. De är ju dom som behöver de mest men samtidigt är de bra att dom inte får så mkt medicin nu när dom är såhär pass småa.

    2010-03-22 | 20:49:12
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: