Sandra - Colins mamma

Bilder från dagen

Kategori: Familjeliv

Idag kom jag hem halv åtta åt en halv äcklig dinkelmacka och en banan. Sov till 11 sen upp och åt lunch. Sprang ner till stan och fixade med iphonen äntligen är den klar och borta ur min värld. Sprang runt lite och träffade min syster, min kusin och farmor och farfar. Pratade lite med pappa. Det var tänkt att vi skulle till valbo men ångrade oss. Gick hem och kramades lite. Klockan fyra mötte jag Madde, Fia och Johanna på mocca. Medans jag väntade så träffade jag Therese, Niklas och deras lilla docka Felicia. Så sjukt söt liten tjej och tänk när Colin är i hennes storlek har dom en mindre än Colin. Så fantastiskt att man blir så sjukt lyckig av alla bebisar som föds. Man kan inte låta bli att vara lite avis på hennes mage. Det var verkligen underbart att vara gravid. Men Colin ska själv kunna be om ett syskon innan han får ett ;). Vi fikade. Jag åt kladdkaka med mjukglass hur gott som helst och en latte. Så kaffe sugen. Mycket prat och vi bestämde oss att köpa kort och träna nästa vecka. Vi ska höras om det på söndag! Tog lite bilder idag med som jag ska ladda upp.

Jag ska jobba imorgon igen. En tjej ringde från PFV och frågade om jag kunde jobba på Mäster imorgon ( min hemavdelning ). Självklart ville jag det då jag fick välja tid själv. 06.15 - 12.00 hon blev jätte glad. Sen ringde det en inte alls förstående tant precis efter och frågade om jag kunde ta samma vak inatt som jag hade natten till idag. Nej inte idag för jag ska jobba på Bergmästaren imorgon kvart i sju sa jag. Hon var helt tyst. JA SÅ MÅSTE JAG VARA HEMMA MED MIN SON SOM ÄR 7 VECKOR SOM SOV DÅLIGT INATT. sa jag. Hon bara. Jaha... Ja du får gärna ringa en annan gång sa jag. Sur tant... Tack endå sa jag och hej då.

Nu lukar det supergott. Det blir fläskfilé med röd curry och risnudlar. Längtar!!








Bilder från när vi fikade och från nu när Colin sitter med pappa. Det bästa han vet.

Kommentarer

  • Malin, 21 år & Gravid säger:

    Vad fina bilder. :) hur mår du?

    2010-03-19 | 21:08:44
    Bloggadress: http://mammaflikkan.blogg.se/
  • Jacqueline - 17 and pregnant säger:

    SV: Tack så mycket!

    Vilken fin son du har! ska kika in lite mer på din blogg nu, hehe! kramar!

    2010-03-20 | 00:33:52
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • Tess - Mamma till Felicia och Lillen i magen säger:

    De va kul att se er igår :)

    2010-03-20 | 05:42:10
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/
  • Johanna 18 år och gravid säger:

    tack tack :) , Söt son du har :) Kram

    2010-03-20 | 09:36:20
    Bloggadress: http://absolutjohannaa.devote.se
  • Snart pappa. säger:

    söta bilder. :)

    igår hade vi ett trevligt sällskap hos ett par vänner.

    2010-03-20 | 11:06:01
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: